sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


1 Ekim 2009 Perşembe


Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun ? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek . Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun ? “ Seni seviyorum “ sözcüğü dilimin ucunu ...ısırırken her konuşmamızda boş yere saatlerce havadan sudan söz etmek . Seninle olmanın en heyecanlı yanı ne biliyor musun ? Aynı şeyleri seninle aynı anda düşünmek birlikte ağlamak gülmek . Ve buradayken bile seni çılgınca özlemek . Seninle olmanın en acı yanı ne biliyor musun ? Seni hiç tanımadığım bir sürü insanlarla paylaşmak . Senin yanında olan seninle konuşan herkesi çocukça kıskanmak . Seninle olmanın en mutlu yani ne biliyor musun ? Tanıdık birileriyle karşılaşma tedirginliği ile yollarda yürümek yan yana ... Elimdeki şemsiyeye inat yağmurda ıslanmak birlikte . Elimde kır çiçeğiyle seni beklemek ... Aynı mekanlarda aynı yiyecekleri yemek . Seninle olmanın en romantik yanı ne biliyor musun ? Sensiz gecelerde sana söyleyemediklerimi yıldızlara aya anlatmak ... Okuduğum kitabın sayfalarında dinlediğim şarkıların türkülerin şiirlerin her mısrasında seni bulmak . Seninle olmanın en zor yanı ne biliyor musun ? Seni kaybetme korkusuyla hayatta ilk kez tattığım o tarifsiz duygularımı umut denizinin ortasında küreksiz bir sandala hapsetmek ... Sevgili yerine yıllarca dost kalmayı başarmak . Yalın ayak yürümek bıçağın en keskin yerinde . Kanadıkça tuz yerine göz yaşlarımı basmak yüreğime . Seninle olmanın tek yan etkisi ne biliyor musun ? Nereden bileceksin ? Sen benimle hiç olmadın ki . Olsaydın avuçlarım terlemezdi ... Isırmazdım dilimin ucunu ... Özlemezdim seni yanımdayken ... Kıskanmazdım . Korkmazdım yollarda yürümekten . Islanmazdım yağmurlarda ... Yıldızlara aya dert yanmaz böyle her şarkıda sarhoş olmazdım . Korkmazdım seni kaybetmekten ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize ... Ve her kulaçta haykırırdım seni . Ama sen hiç benimle olmadın ki ... Ya aklın başka yerlerdeydi . Ya yüreğin...

Can YÜCEL

Hiç yorum yok: