sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


3 Ocak 2010 Pazar

yılbaşından sonra



herkese merhabalar :)
pek hoş olmayan bir yılbaşı geçirdim maalesef. 31 aralık günü 8.5'a kadar iş yerinde çalıştım. erkek arkadaşım hastalanıp eve gitti! planlarımız suya düştü ve sonrasında da tartıştık ağlayarak yeni bir yıla girmiş oldum. ne mutlu bana. :D
sonra ki günlerde de çalıştım pek bir aktivitem olmadı açıkçası blogumu gördüğünüz gibi biraz daha geliştirdim görsellik açısından. laptopuma aldığım zaman ileriki günlerde çok daha sık güncelleme yapıcam. yani öyle umuyorum :) ayrıca tek hediye dahi gelmedi. :( hediye gelmemesi bir yana, erkek arkadaşıma içimden gelerek güzel bir kart alıp; içimden geldiği gibi doldurmuştum içini. ama  işte şansızlığımdan dolayı pek yi bir yılbaşı geçiremedim, verdiğim hediyeninde mutluluk hissini pek alamadım açıkçası arada kaynadı gibi. küçük ama sevimli bir hediyeydi bence. :)

işte böyle bir yılbaşı geçirdim, yarın okul başlıyor yine üniversite 1. sınıf öğrencisi olmama rağmen hala pazartesi sendromu yaşıyorum. keh keh keh :D neyse çaktırmayalım. bu hafta acayip pazara gidesim var ya incirli ya da kadıköy. aklıma eserse gidicem üşenmeyip deli gibi alışveriş yapasım var. ıvır zıvır ne bulursam alıcam. bugünde she'nin farlarından aldım renkleri siyah ve kırmızı! evet yanlış duymadınız aynen öyle renkleri. yarın sabah bir deneme yapıcam evde çok merak ettim nasıl duruyor.tabi ki gece kıyafetlerinde kullanıcam o renkleri. şimdilik benden bu kadar daha gidip sayfalarca makale okumam lazım of of. iyi geceler herkese.

Hiç yorum yok: