sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


15 Şubat 2010 Pazartesi

herkese merhaba... ve SEVGİLİLER GÜNÜ...

aradan sonra tekrar burdayım okulum tatile girdi hatta tatilim bitti ama ben kafamı kaşıyacak vakti bile bulamadım maalesef. malum dün sevgililer günüydü. :) karar verdiğim gibi ellerimle cici bir hediye hazırladım sevgilime. el emeği olsun istedim. aldıpğım öneriler ile de ellerimle bişey hazırladım. fotosunu sonra ekliycem şluan teyzsemin laptopundan yazdığım için ekleyemiyorum. gelelim sevgilimöin hediyesineeee: minton'un şirin mi şirin bir mp4 modeli neredeyse yıllardır almak isteyip bir türlü alamdığım mp3 değil hatta mp4 çalarım oldu artık. ben görünce önce büyük bir şaşırma, mutluıluk ve heyecan sonrasında ise hayal kırıklığı yaşadım. hayal kırıklığı tabiki kendimle ilgil. ben hediyeyi kendim hazırlamıştım almamıştım. keşke bende böyle birşey yapsaydım dedim. yanında sönük gibi kaldı sanki. en kısa xamanda bi,r süpriz hazırklamalıyım sevgilime. içimde kaldı resmen. :((
ama güzel birgün geçirdim dün. herkesin sevgililer gün kutlu olsun...

Hiç yorum yok: