sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


24 Eylül 2009 Perşembe



bugünle ilgiliyazmak istediğim çok şey var...

ilk önce dün ve bugüle ilgili bişeyden bahsedicem: okul. henüz bir derse girebilmiş değilim :D güya 2 gün önce korkuyorum diyordum ama henüz korkacak bir sınıf bulamadım. :D :D yarın da bir dersim var sırf o ders için okula gidicem ve büyük ihtimalle de o derste olmayacak ben sadece bir ton yolu çektiğimle kalıcam ama olsun =)


gelelim diğer konu: bugün erkek arkadaşımın kankileriyle buluştuk. içlerinden birinin doğum günüyüdü ve benim haberim yoktu şaşırdığımla kaldım ama bozuntuya da vermedim. =) ama asılkonu o değil; doğum günü olan x kankisinin sevgilisi var ama ne ilginçtir ki sevgilisi yerine çok samimi olduğu başka bir arkdaşı vardı hatta onun başka bir arkadaşı daha(!) vardı.* bu tanımadığım iki süpriz arkadaş açıkçası beni çok gerdi. ortamdan inanılmaz soğudum. anlamıyorum sevgilisi olduğunu bile bile niye bu kadar yakın davranırlar ki? hani bariz bir şekilde flört ettiler. daha derine inmek gerekirse niye isnan aldatır? bu konuda çeşitli makaleler okumuştum ama bence kesinlikle genle v.s. ile ilgili değil; tamamen insanın kendisinde bitiyor. yani sevgilin san yetiyorsa bakasıyla işin ne? anlaşamıyorsan uyuşmuyorsa sevgilinle hala işin ne? neyse bu konuşa uar da gider ve bir sonuca varılamaz. ama bildiğim tek şey varsa ben o buluşmaya kesinlikle sevgilimi tek göndermezdim ki öyle de yaptım. yanlış anlamyın sevgilime güvenim sonsuz ama olsun ;)
bu buluşma hakkında başka bir olay, sevgili yanımda uslu bir çocuk gibi oturmuş olsa da ben kıskançlık krizine girdim. :P ama elimde değildi o iki malum şahıssın hareketleri ben, çileden çıakrmaya yetti. hele birde içlerinden bitanesinin çok samimiymişiz gibi arada göz kırpması yok muuu ıyyy :S günün sonunda olan sevgilime oldu. canım sevgilim benden kıskançlık payını aldı neyseki bana kıyamaz hemen afetti beni. ;)

gelelim bir diğer konu: kendimce ek bir iş yapmaya başladım. kozmetik ürünleri satışı yapyorum. ilk kez böyle birşeye kalkıştım başarabilecek miyim: soru işareti :D bakalım ilerleyen günlerde görücez siparişleri verdim inş elimde patlamaz yoksa kaş yapayım derken göz çıkarıcam :D :D


*arkadaşı karşı cinsten olyuor ve bir hayli de samimiydiler...