sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


27 Eylül 2009 Pazar


saat 00.52 şuan. canım inanılmaz sıkkın. neden derseniz: bende bilmiyorum. gecenin şu saatinde boş boş bakıyorum ekrana. sandalyemden kalkamaya bile mecalim yok.

aklımda gezen bin türlü soru...
sonra aklıma başka düşünceler geliyor; mesela insanlar neden kötü? aslında insanlık tarihinin bulamadığı cevabı ben mi bulucam diyorum kendi kendime ama öyle yinede soruyorum kendime. cevabı bilmesemde... peki bu soru nerden esti diyeceksiniz? tabiki hergeçen gün yaşadığım tecrübeler diyeceğim bende. her geçen gün ayrı bir şaşırıyorum insanlara. sanırım büyüyorum. birde türkiye gibi bir yerde okuma sorunu var malum: üniversiteyi kazandın tama afferin eyvalah ama bunun harcı var, yol parası var, yurtu-yatakhanesi, ev tutuması var, kitap parası var! en son benim yakındığım durum kitap parası. off ya dertlendim yine neyse bu konuyu da geçelim.

tüm bu olumsuzlukların yaınında sizinde hemen tahmin edebileceğiniz gibi kapkara dünyamda güneş gibi açan sevgilim var! ou görmem tüm dertleri unutmama yetiyor zaten. ama gelin görünki bu aralar çok yorgun benim sevgilim ya işten evine geçince bir bakıyorum msj sıklığı dakikada 20 den ( :D ) 20 dk da bir taneye düşüyor :( olsun ama dinlensinde o da yeter bana. =)
bu kadar gevezelik yeter bence saat 01.07 şuan. :D artık üşenmeyip duş almalıyım bence.

Hiç yorum yok: