sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


11 Mayıs 2010 Salı

Elif Şafak okuyan?


elif şafak'ın "aşk" romanın okuyorum. kitapla ilgili yorumumu bitirnce yapıcam ama şu ana kadar çok akıcı gidiyor. bundan öncede yıar önce lise ikincş sınıftayken "baba ve piç" romanını okumuştum. türkleri kötülediği için genellikle okuyanlarda sert yorumlar aldım. ama ben hiç o gözle okumadım kiabı. bende Türk'üm ve ve evet Türkler hakkında pek de iyi bahsetmiyorum. ama kitaba genel açıdan bakıldığında Türk-Ermeni gerginliğ, ailelerin birbirine bakışı, günümüz Türkiyesinde de maalesef yaşanan dramatik aile içi olaylar çok akıcı  bir şekilde dile getirilmiş kitapta. bir kadın olarak bu kitabı okurken tüylerim diken diken oldu. siyaseti, ırkıi mezhebi, dini tamamen bir kenara bırakıp okuduğunuzda eminim ki sizde etkileneceksiniz. okumanızı tavsiye ederim. "aşk" bittikten sonrada çok merak ettiğim "araf" kitabını almak istiyorum.

Hiç yorum yok: