sessiz melek'in dünyasına hoşgeldiniz


11 Mayıs 2010 Salı

erkekliği kanıtlama çabaları... ben mi çok feministim onlar mı çok basit?


geçen hafta benimle aynı üniversitede fakat hukuk (çok isteyip 1 puanla giremediğim bölüm)bölümünde okuyan arkadaşımla msnde konuşmaya başladık. sonra buluşma ayarlayıp gezmeye çıktık. havadan sudan konuşuyorduk. konu döndü dolaştı sevgili konusuna geldi. yanlış hatırlamıyorsam 5 demişti; evet 5 yıldır çıkıyorlardı sevgilisiyle.
-yılbaşında aksarayda pansiyon pansiyon dolaştık!
bende tabiki garip yüz ifadesi, ne diyeceğini bilememe hali...
-neden ki?
-. birlikte otelde kalacaktık ama evli olmadığımız için almadılar!?
bende yarattığı şok etkisini anlamış olmalısınız. madem birlikte kalacaksınız neden aksarayda bir pansiyon?! başka semt otel, pansiyon vs. mi yok? vefa lisesinden mezun olduğum için o çevrenin ne kadar kötü olduğuna dair az çok izlenime sahibim. neyse ben yine bozuntuya vermedim.biz yine havadan sudan konuşuyoruz, konudan konuya atlıyoruz. derken konu yine aynı şeye geldi.  bu kez sevgilisiyle ilişkiye girdiğini öğrendim. elbette ki garipsemiyorum herkesin hayatı kedine. 20 yaşına gelmiş hukuk bölümünü okuyan üniversiteli  bir genç elbette ki bazı adımları atarken mantıklı davranıyordur. en azından kanımca davranmalıdır. benim asıl yazıma konu ettiğim olay şu: sevgilisi sürekli arkdaşlarının onunla dalga geçtiğinden yakınıyormuş. çünkü hiç bir kızla ilişkiye girmemiş ve bu nedenle arkadaşımın üzerine geliyormuş; her seferinde konuyu açıyormuş ve sonra bir nevi zorla ilişkiye girmişler!!!
hemen bu noktada kendi sitemlerimi dile getirmek isityorum....
aklı başında br genç kız sevgilisinin bu denli açıkça ve pişkinlikle gerekçesini belirtip kızlığını bu şekilde almasına nasıl izin veriyor? ben anlayamıyorum! hiç mi onuru yok? arkadaşları dalga geçiyormuş diye ilişkiye girmekte ne demek? ilk ilişki özel olmalı, duygusal olmalı, hissederek yaşanmalı benim gözümde. demiyorum ki mutlaka gerdek gecesi olmalı, ama özel olmalı, özel ve aşkla dolmalı...
arkadaşım anlatırken zaten yüzünden ne kadar incindiği, kırıldığı gün gibi ortadaydı ama konuyu fazla uzatmayarak bende yarasını daha fazla deşmek istemedim. ama içten içe arkadaşıma da çok kızdım. neden böyle birşeye izin vermiş ki? belki ben çok feministçe düşünüyorum ama bu şekilde olmasına çok karşıyım.
siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Hiç yorum yok: